Utcheckning

Ligger i sängen och har ätit frukost + packat ihop nästan allt till resväskan förutom lite laddare och sånt som jag tar i sista minuten, vill ju liksom ha batteri ;)

Pappa kommer och hämtar mig strax före elva, så då checkar jag ut och kommer inte kunna blogga förrens ikväll när jag kommer hem eftersom internet bara är tillgängligt på hotellet. Glad i alla fall att det funnits internet så jag kunde uppdatera!

Känner mig inte så bra.. vet inte vad det är. Ska ta en alvedon och sen lägga mig lite med en film kanske eller något annat.

Glöm inte att säga vad ni skulle tycka om en novellblogg! Kommentera det här inlägget!

Hörs senare eller ikväll!

F e l i c i a

Sv: Igår var jag med en kompis, ät sushi och tittade på film. :)

2011-06-19 @ 10:01:49
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
ELIN

SV: Okej :D ♥

Allt bra där du är ? :)



Kram!

2011-06-19 @ 12:25:20
URL: http://pelanz.blogg.se/
-0livia -The SunshineGirl-Foto och vardag-

Ja, det är faktiskt jätte kul, fotar oftast min syster, och har faktiskt bilder som jag är riktigtriktigt nljd med, men får inte lägga ut bilder på henne :/ vilket är synd :(



Haha tack själv... bara ett tag kvar då...

2011-06-19 @ 13:19:32
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com
-0livia -The SunshineGirl-Foto och vardag-

Du e snäll du ;)



Haha, man ska gifta sig rik oxå, med en konditor... så man kan äta as mycke gott ;) utan att bli tjock för vi ska motionera så mycket när vi fotar ;) haha

2011-06-19 @ 22:50:56
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com
Ida

Hejsan! Ang. din kommentar på min blogg så vill jag ''svara'' lite på det. Jag har inte kopierat NÅGOT material från min novell.



Joanna Johnson är inspirerad av mig själv , älskar dans, sång & skateboard.

Tammie Scott är inspererad av min kompis Nathalie Sundberg, säger som hon tycker och svarar kaxigt om någon ''trampar ner på henne''.



Jag vill inte att du tar den här kommentaren på fel sätt, men hela den här kopierings grejen går mig på nerverna, men tack för att du läser min novellblogg!



Kram :)



OBS: Ta bort den här kommentaren efter du har läst den.

2011-06-19 @ 23:33:36
URL: http://biebzstory.blogg.se/
F e l i c i a

Sv:

Nigiri= död äcklig rå fisk på ris

Maki (rullarna) = as goda, med crabfish och sånt :)

Du måste testa, sushi är så sjukt gott!! Ta maki om du inte vill ha rå fisk, som jag vettja! :D

2011-06-19 @ 23:38:16
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0