Novellblogg?

Har en liten fråga till er;


Jättesnällt om ni svarar för jag har beslutsångest! Älskar ju att skriva och nu skulle jag ju kunna visa för er, eftersom jag vet att några är intresserade.

Clara

skitbra idè!

2011-06-17 @ 13:34:02
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
-0livia -The SunshineGirl-Foto och vardag-

Bra ide juh ;)



Ja, det kommer du snart få... eller iaf när du fotat ettt tag med en systemis :)

Många köper ju systemkamera och fotar på auto, och visst bättre bilder med en vanlig kompakt, men fusk säger jag ;) HAHA :) nämen jag är faktiskt förvånad över hur många som fotar med auto men framförallt hur många som inte ställer skärpan själv -låter kameran göra det själv. jag var tex på en fotokurs för inte så länge sen, och jag fattade verkligen inte vad han menade med det han han sa om skärpan, och hur man ställer den... sen efter ett tag började jag inse att han inte fotade manuellt (att man ställer skärpan själv)... och han var fotograf... ;)



Tänkte tilllägga en sak med mellanringar och ljuskänslighet. nämligen att mellanringarna försämmrar ljuset, MEN om man fotar mackro ute, (oftast en solig sommar dag..) då gör det ju nästan inget alls eftersom det är soligt så det räcker iallafall.... det kan vara ngt att tänka på :)



Eller så får dom börja som hobbyfotograf och bli rik på sina bilder ;)

Ska vi inte satsa på det? bli miljonärer och bli riktiga proffsfotografer? ;)

2011-06-17 @ 14:56:28
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com
F e l i c i a

Sv; Jag var där och hälsade på killen, du vet. Men nu är jag äntligen hemma igen! ;D

2011-06-17 @ 16:13:15
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
-0livia -The SunshineGirl-Foto och vardag-

Haha tydligen ;) ;) ;)



Japp, fatta så sjuukt kul att va fotograf!? :D

2011-06-18 @ 01:21:43
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0