Keep on fighting



Ni får en massa naturbilder just nu, men det är ju för att jag vill fota det sista som går ute.
Så igår när solen var framme - klart jag knäpper lite kort! Har varit lite dålig på att fota för jag har ju inte mått så bra, och sen har jag försökt att fokusera mycket på skolan, nu är det ju betyg och massa.

Sitter med en huvudvärk som kommer ta död på mig snart.
Måste leta efter min vän Alvedon. Tvättade nyss alla golv i huset, dock övervåningen med diskmedel - smart tjej! Men hallå? Ingen säger ju vad man ska använda. So don't blame me!

Ska vila lite nu, tar med datorn till sängen.
Sen sätter jag mig framför Sims-bloggen ett tag, är helt besatt! Hon skriver galet mycket tips - och på det förklarar hon så att man förstår! Senare, vid typ halv tre, ska jag till badhuset för att 'bekantas' med dom små barnen, 3-6 åringar, som ska vara i de grupper jag är med och är ledare för. Sen är det typ, nån slags kräftskiva vi ska ha. Vi får hoppas att det blir kul, hörs sen!


Sara - FOTO

sv:Taaack vad glad jag blir (: javisst säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :D

2011-09-03 @ 12:38:25
URL: http://saraelisabet.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0