Gnägg



Oredigerad bild som jag inte har en aning om vad den har med inlägget att göra.

Klockan tickar.
Och jag ska iväg på ridning om en halvtimme, såg jag nu. Jag som skulle plugga dyngbra nu innan och sen slappa värsta ikväll. Ahja, antar att det blir ändrade planer.

Imorgon har vi ändå inga lektioner.
Ska till typ Sveafallen med klassen, 9-14. Härlig dag, inga lektioner bara lyssna på nån Fågel-Åke. Sen får jag se om jag kan träna på kvällen. Fortfarande förkyld. Körde barkbanan idag, 2,3 kilometer för er som inte vet det. Med hosta och snuva, inget att rekommendera!

Är riktigt stressad.
Blir ett halvseriöst inlägg. Kommer bättre ikväll. Känner bara för att lägga mig på golvet och sova resten av veckan. Shit, så måste jag kolla det där tävlingsaken. Fan. Kommer inte hinna nåt.

Vi hörs ikväll!

flickaneemeliie

sv: okej :) tack detsamma!

2011-09-06 @ 17:31:01
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/
MADDES

Jo den har börjat fint. Gör du nu?

2011-09-06 @ 19:15:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/
L I S A ♥ 12 år- Foto & Vardag

Godkväll :)

Jag har en veckans blogg tävling där du kan bli länkad för mina 100-400 besökaren :) det tar bara 1 minut att kommentera, plz?



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/september/veckans-bloggar-ny-omgang-v36.html



Sen har jag en foto-tävling (du gillar väl att fota? :D) som du hittar i kategorin "♥Tävlingar"

Välkommen att kika in!



//Lisa♥

PS: Förlåt för sådan här reklam...

2011-09-06 @ 20:06:43
URL: http://minafotografieravmig.blogg.se/
ELINBOGERED

SV: Okej, jag sitter och kollar på Idol och mumsar i mej glass :D

allt bra med sötnosen ? ♥



kram!

2011-09-06 @ 20:43:04
URL: http://bogeredelin.myshowroom.se

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0