An other sunny day


Blev hemma idag från skolan igen.
Tredje dagen, det här är inte bra. Missat en massa och det här var väl inte den bästa starten av 8:an precis. Ahja, får typ dyngplugga sen om jag ska hinna ikapp. Shit. Synd att man inte kan gilla allt i skolan, hade varit awesome annars!!

Förut drog jag ut och fotade lite, bara lite på framsidan här.
Det är sol och typ 26 grader ute, dog ju liksom inte eller nåt.

JUSTE! Hittade en Sims-blogg igår!!
Typ första gången jag ser en sån! As coolt. I alla fall, hon som skriver bloggen gör typ historier av familjerna där osv, så jag fick inte igång något Sims igår heller. Haha, bra jag är på att uppdatera er.

Nu ska jag gå upp och..
.. ta mig en av mina vänner Alvedon, sätta mig i soffan framför tvn och sen läsa dom där berättelserna. När jag är klar med dom, så slår jag nog på Sims. Ska hämta Isac på hans skola också, sen vara lite barnvakt, så jag ska krya på mig lite så jag inte smittar honom! Vi hörs senare.

Ni fick dem lite annorlunda bilderna först, hehe.

MADDES

Skönt att det är bättre iaf,då går det nog åt rätt håll. med mig är det bara bra faktiskt. gör du nu?

2011-09-02 @ 12:09:44
URL: http://maddisenj.blogg.se/
ELINBOGERED

SV: Jo, alltså vissa kändisar har ju bloggar här..men jag känner sjukt många som har myshowroom.se , och det är inte alls svårt ;)

haha..åhh..krya gumman :( ♥

Jag mår jätte bra , tycker jag :D



Kram!

2011-09-02 @ 16:17:05
URL: http://bogeredelin.myshowroom.se
Sara - FOTO

Härlig blogg! Kolla gärna in min fotoblogg, och kommentera förstås ;)

2011-09-02 @ 17:00:27
URL: http://saraelisabet.blogg.se/
sandra - photography

svar; ja allt är bra med mig, hur är det med dig? :)

2011-09-02 @ 17:40:35
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/
sandra - photography

svar; okej krya på dig! var också hemma från skolan idag, fast mår bättre nu :) javisst :)

2011-09-02 @ 18:01:18
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/
sandra - photography

svar; var så lite! :)

Jag lägger till dig nu :)

2011-09-02 @ 18:05:30
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0