So so sorry

Har inte hunnit bloggat idag.
Slutade klockan exakt 15.20. Bussen går inte alltid exakt 15.28. Så lite stressigt.
Idag var den ju såklart (och som alltid) sen. Kom runt tjugo i tror jag? Sen är det en liten bit att gå från där den stannar, och sen hem till mig. Var hemma exakt 16.03. Kollade på klockan, faktiskt.
Så åt jag mellis, bytte om littte (det ska vara tre stycken t) sen skjutsade mamma ner mig till tha badhus exakt 16.21. Japps.
Hon skulle köpa nånting så jag fick sitta där nere a time innan lilla Elin kom och gjorde mig sällskap. Träningen började klockan fem, kan inte lova att den var prick då. Did not look at the mobil.
KÖRDE ETT BENKILLER PASS. Var stendöd efter. Mina ben ligger just nu i koma. Mhm.
Nu ska jag plugga lite till SO provet och mattediagnosen till på torsdag, skoja. Fredag.
Satte också precis på en tvättmaskin med lite idrottskläder till imorgon. Vill ju inte springa runt i jeans liksom.

Flum inlägg men det bara för jag är så himla trög just nu.
Tiderna är exakta. Har minne för sånt där. Grymt säger jag bara.
Juste!!11
Franska till imorgon, klart man inte glömmer sånt. Nänä. Precis vad jag nästan gjorde bara.
HÖReS!


Tycker om det godiset. M&M. Trots att det är laktos i. Kan faktiskt äta jättemycket laktos.
Cool jag är.

© by elin


linnea

haft en bra dag? :)

2011-03-02 @ 20:50:28
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
clarabloggaR

sv: åååhhh vad jag längtar till sommaren nu asså!!!

Har sett massa snygga kläder & bikinis som jag bara vill beställa hem och kunna ha på mig NunununUUUU!!!

Älskar sommar-outfits, en kort klänning, en snygg ring och så vill jag köpa ett par nya converse med.

Längtar helt klart!<333

Haha jo man får väl se det så, alla har ju sina saker och en del som ingen annan har :).

Mitt hår är brun-rött lite sådär, och rakt.

För tillfället är det kort, inte ens till axlarna.

Jag hade långt hår innan, men orkade inte sköta det så jag klippte av det en bra bit!

Ångrar mig inte, kort hår ät lättare att sköta!

Men ibland saknar jag mitt långa hår.

Man kan göra mycket mer frisyrer med det.

Lockigt hår är absolut snyggast! Särskilt om man har självlockigt och inte behöver locka med tång hela tiden ;).

Ska gå till frisören nu på fedag, ska bara klippa topparna. Men jag funderar fortfarande på om jag ska spara till långt hår igen! Hmm, enormt klurig fråga detdära ;)!!! Ha en kanonkväll nu du med!!kramisss:)<33

2011-03-02 @ 20:53:14
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
karolinajonsson

ja jag ska testa det lite mer nån gång, har bara provat det en gång :p

2011-03-02 @ 20:54:33
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
nicole

sv: hehe de är sådär.. är fortfarande sjuk :/

2011-03-03 @ 09:45:23
URL: http://npf.webblogg.se/
Sandra

Sv; du får träna vidare. :)

ja, jag gillar min canon extremt mycket och jag hade ingen som helst erfarenhet av systemkameror när jag köpte den, men det har fungerat bra och man lär sig allt eftersom. :)

2011-03-03 @ 13:14:17
URL: http://kandii.blogg.se/
Elin

TACK FÖR HJÄLPEN, SÖTNOS! :D ♥



Kramisar!♥

2011-03-03 @ 15:07:48
URL: http://pelanz.blogg.se/
linnea

sv: okej , jag har inte haft nån alls :p

men min dag har varit bra! :)

2011-03-03 @ 17:35:13
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0