Need to hurry

Måste skynda mig liiite nu.
Fick en hylla + datorväka + pengar igår också!! Äntligen =D!
Sitter i pyjamas tröja & jeans. Jaopp.
Ska fixa mig lite nu, sen ska jag laga lite mat eftersom resten av familjen är på hockey och Elgiganten!
Mysigt!
Har träning sen klockan två, så vi hörEs väl efter det.
DYNG KUL MED MALIN IGÅR
~ som alltid då ~
Tog massa bilder, men nu har pappa med min kamera (igen, hehe) till hockeyn så jag kan varken ta kort ELLER lägga upp bilder från gårdagen.
Kollade på Spider-Man förut, om ni ville veta.
HÖRS



MYGGHULT ♥

Gud vad jag vill ha vår & sommar. Sjukt asså.

© by elin


N A T H A L I E - mode, smink, vardag, foto

- Ja har sett den, du måste se den!!! :D finns delar på youtube i 6 delar :) sök bara på Älska mig Del 1 :)<3

Hur mår du annars då ?

2011-03-13 @ 12:54:13
URL: http://bubblesfun.blogg.se/
Mary

- Haha, jag skriver rätt sjukt.. me ndet var för att

jag var upprörd, hehe..

2011-03-13 @ 12:55:17
URL: http://mmmaary.blogg.se/
Yasmine

hehe :) Okej, ja, spotify är riktigt bra :)

2011-03-13 @ 13:32:01
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
linnea

du får ha en bra dag!

2011-03-13 @ 13:47:10
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Elin

SV: Ja..dom är verkligen bäst! :D ♥

Aa..jag vet men det var tur att jag blev frisk! ;)

Hur är det? :)



Kramisar!♥

2011-03-13 @ 14:12:33
URL: http://pelanz.blogg.se/
clarabloggaR

sv: ja, lite sådär halv-känd skulle jag kunna tänka mig att vara. :)

Liksom att folk kommer fram och säger hej på stan och lite autografer då och då, men inte mer än så liksom. Vem är din idol??

Verkligen roligt att hitta nån som på riktigt har mycket gemensamt! :D

Jag vet faktiskt inte en en´da en som fyller år samma dag som jag, hm...

Converse är helt klart snyggaste skorna!

Så fina modeller &färger, supersköna och kan mtachas till exakt ALLT!

Haha ha en 7ukt gr8 kväll du med då!!!! ;)<33333

2011-03-13 @ 17:02:04
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
Kusin vitamin <3

asså seriöst va fin man är :o

2011-03-17 @ 11:50:00

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0