Dagens outfit 1/3


Tröja; H&M
Vitt baslinne; JC
Svarta tights; H&M

Nu drar jag till skolan!

© by elin


my wesström

haha:)

vakna nyss :)

göru?

2011-03-01 @ 10:05:13
URL: http://mmysandra.blogg.se/
linnea

söt tröja :)

2011-03-01 @ 10:15:20
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
E L S A ♥

Sv: Joda :) Det handlar bara om tur ;)

2011-03-01 @ 12:13:28
URL: http://longtime.blogg.se/
clarabloggaR

sv: håller med, när folk failar är lite av de bästa som finns :P

CS spelar dem med massa i min klass, går inte en dag i skolan utan att dem snackar om alla nivåer de har klarat, och sånt.

Direkt när dom kommer hem börjar dom spela!

Snacka om att behöva ett liv asså! :P

Turkiet verkar fantastiskt, har aldrig varit där.

Föredrar såklart utomlands, men en semester hemma i Sverige är ju inte helt fel iallafall ;).

Roligt att ni har en egen stuga!

Vi hade en stor sommarstuga när jag var liten..

Saknar den rätt mycket faktiskt :(

Bara det är fint väder, varmt och man kan bada och käka glass så är sommaren HEEELT klart awesome och den underbaraste årstiden! :D

Vinter suger ju, bara snö och slask hela tiden :/

Men det är verkligen roligt att vi har så mycket saker gemensamt! :D

Hoppas du har haft en rolig dag & får en fin kväll!

Kramkram!<333;)

2011-03-01 @ 15:49:03
URL: http://clarabloggar.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0