C u l8er allig8er

Har tröttnat på att sitta vid datorn nu..
Tänker nog ta mig en bok, eller iPoden och läsa/spela lite.
Tänkte gå och lägga mig i hyfsad tid ikväll eftersom det är skola imorgon, och vi har tema vecka. Det menas att vi har inga vanliga lektioner! Men man vet aldrig vad för något lärare kan hitta på, eller hur? Nej precis.
Så lägger mig väl mellan 9-10. Ganska trött faktiskt.. lite i alla fall. Vaknade exakt 9.19 idag. Sen väckte jag inte mamma, mohaha. Hon gick upp typ halv elva. Om ni ville veta, alltså. Lite omvänt sådär =)!
Nu så ska jag hitta på annat!
~ bytheway, MIN KAMERA HAR KOMMIT HEM ♥ ~


Inte bästa bilden, men ah. Sådär ser min kamera ut, som jag fota alla mina kort med.
Mitt sovrum i bakrunden, dock har jag svart överkast osv nu, inte lila ;).

Sara? Kommer du ihåg när vi alltid sa så.
See you later alligater ;)

© by elin


Z i r r e s ♥

Aa, dig så har jag små shoppat & tagit det lugnt! själv då? :)

2011-03-06 @ 22:38:50
URL: http://zirres.blogg.se/
Yasmine

Vadå? Vad menar du med att du inte kan sjunga? :S

2011-03-06 @ 23:53:06
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
karolinajonsson

idag har jag haft en nyttug dag med "måsten" ;)

2011-03-07 @ 00:33:37
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0