Stugan

Bloggningen har legat nere, igen. Men ni får ursäkta mig, igen. Det är ju ändå sommarlov!

Igår va jag med Ellen, vi spelade för det mesta Sims men också lite kubb och hoppade när det regnade! Sen slagga hon här, vi spelade Sims till halv 2 inatt och somnade väl vid 4. Idag hade jag egentligen Sommarsim, en tävling. Mini-tävling om jag ska vara ärlig. Så jag var inte med på den eftersom vi åkte ut till stugan! Men fick ändå lite träning när vi var nån kilometer ifrån stugan. Hoppade ur bilen där och så sprang jag resten av biten, hurtig tjej! Eller som mamma sa, disciplinerad tjej! Malin och dom kom ut en stund också, vi badade! Första gången i år för mig, stolt. Det var kallt.. men mot kvällen var det riktigt varmt! Runt 20 grader, i Sverige liksom? Kanske blir en sommar det här ändå.
Inga stavfel är det för jag har haft min käre bror här, han är bättre på att stava än mig och han är 3 år yngre? Smart tjej... eller smart bror kanske man ska säga!


Oredigerad bild, bara tog nån från arkivet. Typ nån vecka gammal kanske?
Nu ska jag kolla film, vi hörs imorgon!
Sweet dreams


Amanda

Åh så bra bild du tagit! :)

2011-07-08 @ 12:34:46
URL: http://blackeys.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0