Sol!

Ledsen att jag inte bloggat men det är SOL ute?!! Måste verkligen prioritera den först, fast inte det ni tror. NU tar jag tag i fönstertvättningen! Känner mig.. taggad? Skumt.
Hörs väl nån gång ikväll.


Sprang precis ut och tog den här, därför är den inte alls bra. Men min kamera kan inte ta på solen, skumt nog. Blir bara oskärpa. Men nu ska jag ut och jobba mig mot min dröm, see ya!


Update: Vad är det för fel på blogg.se? Jag publicerar och sen kommer dom in way much later? Hoppas dom fixar det!


-0livia -The SunshineGirl-Foto och vardag-

Anledningen till att du inte kan fota i solen är för att... eee.. ´haha kan inte förklara varför på någe bra sätt, men det är inte bra! Du kan förstöra kameran :/ samma sak gäller på systemkameror. tänk att objektivet är ett öga, du kan heller inte kolla rakt in i solen med ögat. det som funkar med ögat funkar oftast med kameran med :)



Jo, den är super :D

De två största (och alltså även de bästa) märkerna är ju Nikon och Canon. många frågar vilka som är bäst, båda är lika bra, det är bara smaksak. menyerna och knapparna sitter olika :)

2011-06-29 @ 16:56:47
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com
ELIN

SV: Haha..okej ;)

Yesbox ♥

Vad gör du nu ? :D



Kram!

2011-06-29 @ 22:23:59
URL: http://pelanz.blogg.se/
-0livia -The SunshineGirl-Foto och vardag-

Finns flera olika filter som skyddar mot sol... iaf lite..

men det du pratar om har jag i mitt ena objektiv, allaljuskällor blir stjärnor, men det är ändå inte bra, så ja säg till henne :D



Hahaha ja Nikon är ju kung :D

2011-06-30 @ 00:16:38
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0