Fest i hela staden, woho-oh-oh

Jag gjorde en egen låt där uppe i rubriken, you know.
Kom hem klockan elva från festen som var nere i stan, AS GO KVÄLL säger jag bara!
Va där med mamma och hennes bästis, pappa och bror. Hade också träning till halv nio så jag kom väl dit nio. Lite seg där i början men sen ser jag Nicole, Frida, Evelina, Felicia och en till tjej som hette Johanna så jag gick runt där med dom. Vi va lite överallt och jag kan säga, bästa kvällen på länge, riktigt härligt sällskap också! Sen träffade vi Rebecka också and her lover, och Becka? Det lyser om hela dig nu ska jag säga! Sen drog Felicia och Evelina hem, och även Frida och Johanna så det var jag och Nicole kvar. Vi gick runt och det var några svettiga hårdrockskillar som spelade. Sen blev klockan hem och vi tyckte det var dags att börja dra sig hem så jag sitter nu med lite nutellamackor och saft eftersom jag inte ätit någon middag/kvällsmat, what ever..
Imorgon blir det stugan! I ♥ the weather! Men på fredag ska det regna :-(

Tyvärr inga bilder från kvällen, men den var awesome!

Ni kan få en oredigerad bild, bara för att jag egenligen inte gillar bildlösa inlägg.
Nu slår jag på en film!
Sweet dreams

linnea

planer för morgondagen? :)

2011-06-30 @ 01:32:33
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
ELIN

SV: Haha..nää :)

Men vi äger en hel del saker ♥

Okej, jag ska bege mej till duschen ;)

Allt bra idag ? ♥



Kram!

2011-06-30 @ 20:13:54
URL: http://pelanz.blogg.se/
nicoleflohr♥

sv; förlåt för sent svar hhheheeh..

"vad händer o fötter hos dig" haha go :D

men ska börja fixa mig lite sen kicka ut, själv? <3

2011-07-01 @ 12:54:45
URL: http://npflohr.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0