Back on track

Har ni saknat mig? Haha, ni borde glömt mig vid det här laget.
Såg att jag inte bloggat sen den 21! Eller, det var ett tidsinställt, så jag har inte bloggat sen den 19 alltså.. shit. Och det blir.. 21 dagar utan uppdatering! Tre veckor! Hjälp.. och ni snackar om kassa uppdateringar på sådär 2-3 dagar? Vad är då inte det här.. Det får i alla fall bli en himla ändring på det här. Nu är det vecka 23.. alltså var det vecka 20 jag senast bloggade. Bra huvudräkning där Elin!

Då tänkte jag så här: Lägger upp bilder, info and so on för det ni missat. Är ni ointresserade så sorry! Men right now känner jag för det. Får se om alla veckor kommer ikväll. Men jag skulle faktiskt tro det!

Vi höööööörs!

F e l i c i a

Sv: Haha, sent :o Dom yngre barnen slutade redan idag. Fast om ni går längre så antar jag att ni börjar senare ist. ;) Ja, jag har varit på en student för en vecka sen kanske, det var riktigt kul! Har du? :D

2011-06-09 @ 22:25:50
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0