As go kväll!

Hade riktigt kul igår, dagen/kvällen/natten var sjukt najs!
Kom till Evelina vid fyra och vi var uppe till typ halv fyra på natten då, of course. Sen idag åt vi frukost vid halv ett och drog väl hem vid två.

Vi var tio stycken som sov där; Evelina & Felicia, såklart eftersom det var de som höll i det, Elin, Amanda, Frida, Sara, Nadia, Matilda och Winny! Sen såklart jag ;)
Tog typ 400 bilder men raderat flera stycken under tiden jag fotade och idag åkte de suddiga bort, så det återstår ungefär 300 stycken. Ska lägga upp några här på bloggen, lite på facebook och sen ska jag mejla bilderna till de som vill ha, som var med. Annars kan man ju plocka från facebook, så ni som har mig där kan checka ikväll eller imorgon! Får se när jag laddar in bilderna.

Nu är jag sjukt trött så jag ska slå av den här datorn och fortsätta skriva på min novell, see ya! 

Anonym

haha, nä men det där objektivet är jätte bra, förutom ljuskänsligheten. men så länge du har bra ljus så är det ju grymt!

fotade några bilder idag som jag vart ganska nöjd med (nöjdare än på länge)! och dom är då med detta objektiv :D ska lägga ut dom på bloggen :D :D



BTW, tycker du om senaste bilden jag lagt ut? (i det inläggg som du kommenterade)



och en fråga till, när du svarar på mina kommentarer läser du du inläggen? :)

Kram

2011-07-06 @ 19:27:34
ELIN

SV: Härligt, det är toppen :D

Vad har du gjort idag ? ♥



Kram!

2011-07-06 @ 20:56:50
URL: http://pelanz.blogg.se/
Angelica~ Time For Bieber

Nu är äntligen designen färdig och jag startar min egna novell blogg, första kapitlet är ute! kommentera och läs --> www.timeforbieber.blogg.se

Novellen som jag valt kalla ''The best summer ever''

handlar om den 16 åriga Carter Hamilton som precis gått ut nionde klass och bor i storstaden New York. Men när hennes pappa blivit befordrad och fått jobb i den lilla staden Stratford flyttar familjen Hamilton.

Det bästa Carter vet är att skriva sina egna låtar, sjunga och spela gitarr. När en lapp om ett nytt musikläger som startar upp i sommar hamnar i hennes nya brevlåda finns det ingenting som kan stoppa henne ifrån att delta på lägret, hon måste åka!

Carter kommer att utvecklas mycket inom musiken och många speciella tillfällen kommer att inträffa på lägret som till slut leder till något hon aldrig vågat drömma om.

Detta kommer att bli Carters bästa sommar någonsin.

2011-07-07 @ 01:43:11
URL: http://timeforbieber.blogg.se/
A L V A ♥

Fin blogg :)

2011-07-07 @ 14:59:31
URL: http://alvalandberg.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0