Tyvärr mer plugg

Ännu mer plugg idag. Om jag orkar.. hehe. Men ah, lite kemi, franska och massa SO blir det väl.
Måste in på fejjan en snabbis för att maila det där jag skulle göra imorse.. hehe.
Men ja, slänger två Turkiet blommor.


Den är lite sådär halvskarp. Men i alla fall. Den här blir till..

.. den här!
Den här bilden blev i alla fall jättebra, tycker jag.
HÖRS senare


amanda

cissi fyllde inte ut hela så det får vara ett streck där.

ok

japp det gör vi <3333

2011-01-27 @ 17:30:09
URL: http://simmandepandan.blogg.se/
Anonym

var gärna med i min fototävling! :)

pris: reflexskärm 5 i 1.

http://littleceline.blogg.se/2011/january/fototavling.html

2011-01-28 @ 17:31:15
amanda

sv: mm vet men jag e inte så bra på det.

2011-01-28 @ 19:05:17
URL: http://simmandepandan.blogg.se/
Celine

sv; Nehe okej men om du vill så kan du ju googla på reflexskärm, och om du vill vara med så står det på bloggen hur man gör :)

2011-01-28 @ 21:37:32
URL: http://littleceline.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0