För er som älskar engelska!

Ska ni testa vårat arbete! Uuuuuuuusch. Det skulle vara inne idag, men en schysst vikarie som vi hade sa att vi kunde lämna det till honom imorgon! Gooooit, de. I alla fall..
Kom hem från stan/skolan precis. Om ni vill veta åkte jag till torget då, där den stannar för avstigning. Gick till mammas jobb och hämtade pengar. Gick till min favoritaffär, hehe, och köpte pennor med färg, även känt som färgpennor.
Vi ska ha en framsida till arbetet.. 'Suck'. Inte nog med att det ska vara handskrivet.
Nu ska jag ge min vrålhungriga mage lite mellis och vänta på att mamma kommer som har min väska, där den usch-så-jobbiga engelskan ligger i.
Nu kom hon.
HÖRS


En skoj-bild.. Hade lite tråkigt så jag har även foto på SO men nu blev det lite franska som vi hade för några veckor sen =).


amanda

sv: det tror jag med ;)

2011-02-02 @ 18:33:59
URL: http://simmandepandan.blogg.se/
Corneliustanja

NICE SITE WELL DONE

2011-11-23 @ 11:59:38
URL: http://corneliustanja.blog-howto.com

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0