Something I really know



Friday! It's friday!
Äntligen är den efterlängtade fredagen här! Veckan har gått fort men dagarna har ändå gått segt. Hur går det ihop?

Sitter och väntar på ett sms.
Jag vet, kul. Haha. Sara och jag ska då dra ner till stan och köpa lite godis till ikväll!! Ska tjocka oss på cola och godis, sen lana Sims typ. Kommer väl dö vid tolv eller något sånt, är inte en datanörd som dygnar 24/7. Kan hitta på annat, believe it or not.

Ska fixa lite med länkar osv nu sen hoppas jag att Sara är klar! I'll see you at 7-Eleven. Haha.

ELINBOGERED

SV: Okej, jag väntar på maten ska bli klar :D

Allt bra annars ? :)



Kram!

2011-09-16 @ 17:27:49
URL: http://bogeredelin.myshowroom.se
sandra - photography

svar; detsamma! :D

2011-09-16 @ 20:21:25
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0