Compliments

Har fått sååå söta kommentarer från er i förra inlägget! Ni gör det underbart att blogga, nu ska jag hålla i det här! You're the best! Much love! ♥

Här sitter jag i alla fall, i min ensamhet.
Fotboll rullar på tvn där uppe och jag är precis klar med matten. Ska fixa mig nu och sen krypa ner i den efterlängtade sängen! Sov ungefär 7 timmar i natt tror jag. Somnade vid halv fem skulle jag tro och sov till halv elva typ. Så jag somnar snart. Sen har jag tränat och varit tränare = badhuset i 5 timmar. Har varit i full rulle hela dagen, i alla fall i mitt huvud.

Imorgon har vi ingen träning, driftstopp för de ska.. typ.. hm.
'Göra reningsverken till ett' eller vad man ska säga.
Som om ni bryr er, haha.

Hörs i morgon! Sköt om er sweeties.


Shadow.

Lite ego för jag hade tråkigt. Nolife.

LJ photos&texts

SVAR; Tack!

2011-10-02 @ 21:56:11
URL: http://laramore.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0