Dusch

Kom nyss ut från duschen. Antar att vi ska käka snart.
Blev inte exakt klockan 18.03 men vem har påstått att jag är bra på tider? Höhö..
Japps, ska väl käka och sen slår jag på lite Sims.
Temavecka denna vecka så vet ni vad det betyder? INGA LÄXOR
Förutom ett prov i studieteknik vi har nästa tisdag. Men det är ju låååångt kvar.
Vet ni vad som inte är så långt kvar till då? Min födelsedag. Nästa onsdag. Nio dagar kvar. 16 mars. Lovley.
JAG VILL HA EN HYLLA.. ah.
Hörs senare ikväll eller imorgon rå. TJOHO


Sommar, ge mig!!

JAG ÄR SUPERGLAD!!
Hittade en mapp som varit borta sen jag fick den nya datorn. Alla bilder från innan vi åkte till Turkiet. JAG ÄR SÅ HÄÄÄÄÄÄÄR GLAD!!
Bara en mapp som saknas nu. Åhus-mappen.. måste ju också finnas nån stans eller?

© by elin


clarabloggaR

sv: Haha jaa håller verkligen med!!! :D

Det värsta är att såna störda personer verkligen inte fattar att man bara vill vara ifred och inte ha med dem och göra längre :).

Vitt är bästa färgen när man ska matcha och sånt, typ enklast att inreda med hehe ;).

Komedier är roliga!

Ibland bättre än skräck, man kan sova bättre efteråt haha! ^^

Din blogg är så himla fin !!!! :D

Ha en nice kväll du med!

KRAMAR!<3333

2011-03-07 @ 18:52:54
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
Kris

Härlig bild, vad har du gjort idag då?:)

2011-03-07 @ 21:00:37

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0