Så var det ju det här med uppdatering...

Klockan är över fyra och inte en enda uppdatering. Kan skylla på att jag gjort en del grejer idag, kan skylla på att jag inte har något intressant att blogga om, kan skylla på att jag inte har några roliga nya bilder att visa. Men sanningen är nog att jag inte orkat.
I alla fall: Runt elva i morse åkte jag ner en snabbis till stan på jakt efter ett par korta tights som slutar på låren, fann dom på JC! Sen kikade jag in på Bokia och får se att del 7 i Nattens Hus serien finns där! Då är det ju klart jag får med den hem också. Efter jag kom hem dammsög jag huset, åt och torkade golv på hela övervåningen + uterummet. Duktig tjej! Imorgon får sig nog nedervåningen en tvätt!
Den senaste timmen var jag lite sugen på wii så jag rotade igenom lådorna och hittar ett gammalt, en aning barnigt spel som fångade mitt intresse. Sen kom grabbarna, kusinerna kom i förmiddags, och började stoja så jag satte mig vid datorn med underbar musik i högtalarna.

Nu ska jag klicka mig runt på datorn lite och sen får vi se vad dagen bjuder på. Lite läsning, skrivande och Sims kanske gör min lördag.
Vi hörs!


Tycker att gula Converse är rätt grymt.
Visst är det?

linda

hej på dig hue läget? :)

2011-06-11 @ 17:04:26
URL: http://lindakhazal.blogg.se/
Eva

Jo, de är riktigt snygga! Gillar dina blåa bilder, speciellt scillan eftersom det är min favorit vårblomma!!!! Kram till dig!

2011-06-11 @ 19:44:19

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0