Tiden i Hoby, onsdag + torsdag

Stället; Bed & Breakfast


    
Precis innanför         Med ryggen mot stolarna  Med ryggen mot         Ingång vårat rum      Vänster sida
dörren                                                                        fönsterna

Det finns fönster som man kan sitta i! Älskar sånna, tyvärr finns det bara i gamla hus..

Dag 1; Onsdag 20/7 2011

Var på Kiviks marknad; skylten och my family♥

Det var helt okej, men inte riiiktigt min smak.

Otrolig utsikt!

Besökte Kiviks graven. Det stod att det är tonåringar som är offer här, cirkus 4-8 stycken. Graven är runt 3000 år gammal! Coolt.

Där nere, ligger dem.

Simrishamn

Träffade på den här söta pollen. Han fick dra vagnen trots att man såg tydligt att han var halt på ett framben!

Läskig gås, eller nåt. Massa duvor var det med; I Ystad.

Dag 2; Torsdag 21/7 2011

Besökte Sveriges finaste strand. Tyvärr var det inte Sveriges finaste väder...
Vi var också längst ner i hela Sverige, i Smygehuk. Coolt!

Ales stenar. Och sen fanns det en massa kossor (bakom mig) som jag fotade, busigt!

Det regnade hela tiden nästan, den här dagen. Så vad gör man då?
Jo man åker in till Trelleborg och shooooppar!


På bilden:
Vita Converse
Vit, stickad kofta
Svartvitt linne
USA-linne



Ett halsband med kors fick också följa med hem.

Nu är jag sjukt trött, så imorgon innan vi åker kommer bilder från dagen och dess shopping i Malmö.
Godnatt
Sweet Dreams

cissiw

men du, har inte du redan vita converse ? ;o <3

ha det så bra tills du åker hem !

kram <3

2011-07-25 @ 10:15:23
URL: http://ciissiw.blogg.se/
Bella

GAAAAAAAAAAH ÄLSKAR SAKERNA DU KÖPTE!!!!!!

2011-08-28 @ 19:28:59
URL: http://juvelkatten.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0