Film

Ska slå på en film nu och sen bara sovaaaa.
Känner mig redan trött.. hehe.
Idag hade vi ju friluftsdag! Ellen, Evelina och jag åkte pulka, dyngkul!! Filmade med kameran också, ska lista ut hur man lägger ut det så ska ni få se! Dock blev mitt hår centrum på en av filmerna.. Jag skulle åka före dem och filma uppåt.. men såklart tänkte jag inte på de enorma guppen som finns + att jag inte såg nåt.. haha.
På slutet var det staffett (stavning?) klassvis. Hela klassen skulle hålla ihop. Skulle köra två gånger och komma så nära förra tiden som möjligt, och eftersom 7B är bäst.. SÅ VANN VI!
Grymt najs! Kom typ nyss hem från mitt och Ellens ''lan''. Okej, jag vet att på lan sitter man uppe halva natten (om inte hela) och spelar. Men vi har vårt eget!

Nu slår jag på filmen!
Lägger upp bilder från dagen maybe imorgon också!
HÖRS


Tagen med min f.d mobilkamera, 2.0 megapixel..

© by elin



Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0