What you got boy is hard to find

En låt jag verkligen nördar sönder nu är
Ke$ha – Your Love Is My Drug
Den är verkligen helt sjukt underbart grymt bäst!!!

Jag har dammsugit tha whole house och dammat lite i mitt rum nu. Tänkte plocka i ordning lite i rummen nu, men jag får se hur det blir med det. Har det ganska snyggt ändå.
Dock har jag ännu ingen bokhylla att ställa alla mina grejer i, så jag har två stora, feta, fula flyttlådor här. Hoppas jag får en hylla när jag fyller, om exakt 10 dagar idag. Håller tummarna!!
Haha, nörd jag är. Gjorde precis en ny spellista på Spotify som heter ''Your love is my drug''. Gissa vad? Har tre låtar på den, som är: Ke$ha – Your Love Is My Drug , Ke$ha – Your Love Is My Drug & Ke$ha – Your Love Is My Drug.
Grymt säger jag!
Gjorde ett collage idag, som Malin och jag tog lite bilder till när jag var hemma hos henne.


Jag tyckte det blev ganska bra. Första jag gör själv liksom.. så är ganska nöjd ändå!
Vad tycker ni =)?

Slår på litte Sims nu!
HÖRS ikväll eller imorgon runt klockan 18.03!

© by elin


Jessica Håkansson och Nathalie van Erp<3

SV: Det här är våran första tävling! Men vi har redan planerat nästa tävling, men den kommer nog bli om någon månad eller nått ;) Så vi kommer försöka ha en minst varje månad, om det går! :)

2011-03-06 @ 19:48:31
URL: http://funki.blogg.se/
Elin

SV: Okej ;) ♥

Vad kul!♥ Ha en bra studiedag sen ;)



Kramisar!♥

2011-03-06 @ 19:55:02
URL: http://pelanz.blogg.se/
Elin

SV: Okej ;) ♥

Vad kul!♥ Ha en bra studiedag sen ;)



Kramisar!♥

2011-03-06 @ 19:55:03
URL: http://pelanz.blogg.se/
Jessica Håkansson<3

SV: Tack så mycket desamma! :)

2011-03-06 @ 20:55:03
URL: http://funki.blogg.se/
Isa inspiration

Cool bild :D

2011-03-06 @ 21:11:59
URL: http://isaoliviainspiration.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0