Ser-i-öst

Träningarna. Är. Inte. Längre. Kul.

Jag klarar mig typ en kvart, tjugominuter / en halvimme.. Men redan när vi kört 200m insim som vi alltid gör så kommer axelontet!!!!! Eller vad man säger.. Men det bara sticks lite så det står jag ut med.
Sen när det seriöst gör mega ont så säger jag till. Då är det typ på 8/9 av 10 på ont-skalan..

Tänkte kolla om lilla Ellen hade lust att hitta på något men hon dog på sms och jag minns inte om hon är hos her father eller mother.. Så ah. Har spammat henne. Massor...

HÖRS kanske ikväll



Ännu en bild som jag redigerad idag.
Tycks?

Bort med den här snön nu!!! Jag är seriös. När jag cyklade hem förut var det liiiiiiiiiiiite mycket snö på vägen.

© by elin


Mizuki

sv; ah nej men va coolt haha hade inte sett det inlägget asfin bilden va på månen :D

2011-03-20 @ 17:18:15
URL: http://mizukis.blogg.se/
Nathalie "fotogalen" Andersson

- Najs :)

Vgd nu :D?

2011-03-20 @ 17:33:46
URL: http://naattisplace.blogg.se/
clarabloggaR

sv: Ja, jag förstår, hemskt det måste kännas att plötsligt bara inte vilja mer :(

Fattar att det känns som man bara vill sluta nu på direkten, men det vore ju konstogt på nåt sätt när du har hållt på så länge?

Och sen om man ångrar sig och får tillbaks lusten om ett tag...

Det är typsikt ens kompisar att säga så "sluta då"

Det sa alla när jag ville lägga av med friidrotten.

(Det gjorde jag ju också men det var ju inte direkt av samma anledning eller asså...)

Men om man är en äkta vän borde man ju ta sig tid att lyssna och säga som man verkligen tycker.

Oavsett om du hinner vara med dina vänner på fritiden eller inte.

Det är ju din fritid och du som bestämmer!

Ens föräldrar är bra att prata med men samtidigt inte i såna situationer.

Det är ju nästan eller alltid dom säger så "men nej, varför skulle du göra det? Det ordnar sig ska du se, om ett tag kommer du vilja igen..."

Typ så.

Och det stör man sig på ibland!

Man vill ju ha bra råd & tips fast ändå kunna bestämma själv!

Så jag håller med, jag skulle också hållt det för mig själv, men en del måste man ju prata med någon om också,

Blir jobbigt tillslut att bara gå runt och hålla sånt inne.

Man mår jättedåligt!

Så kanske finns nån annan vuxen eller nån du kan prata med??

Förlåt om jag skrev väldigt mycket men jag tycker om att hjälpa folk lösa sina problem och sånt, vill kanske bli psykolog när jag blir stor ^^



Hehe jo man känner sig faktiskt redigt tjock efter ett par kakdegsklmupar :P

Men enormt gott är det!

Pepparkaksdeg ja, hmm lukten är ju lite speciell..

Stark i näsan liksom!

Föredrar nog bulldeg med smör, my love! :D



Hoppas det ordnar sig så snabbt som möjligt så du slipper tänka mer på detdär!

Och förlåt för jag skrev SJUKT mycket haha..

Men du får gärna skriva igen om du behöver tips eller något, alltid lika kul att få kommentarer av dig! :D Ha den mest gr8 kvällen på länge! KRAM<3333

2011-03-20 @ 17:48:37
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
g e r a l d i n a

Fin blogg! :)

2011-03-20 @ 18:15:41
URL: http://geralh.blogg.se/
Mizuki

sv; haha jaha :D

awwwh taack^^

2011-03-20 @ 21:39:50
URL: http://mizukis.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0