Converse

Satt och redigerade lite bilder förut.
Här kan ni få en liten redigerade bild på mina favoritskor♥



Tycks? Jag blev ganska nöjd.
Tycker om svartvitt + skriva något litet osv. Just nu i alla fall.

Tänker också köra på bilderna i 700px i stället för 600px, som jag hade förut. Bilden med fåglarna är i 700, tyckte det blev bättre med tanke på att mina inlägg är bredare än vanligt, typ. Så ah.
Ska ta mig lite mat om cirkus en kvart. Sen om typ 3 kvartar tar jag och CYKLAR ner till badhuset. Japps, ni hörde rätt. Cykla. = vår. Ohja, kör stenhårt på att vinna sommaren.
Sista inlägget before jag drar.
Musik på full bött här hemma också - hemma själv.

Lite info sådär, mycket viktigt också. Precis..... punkt punkt punkt

HÖRS

© by elin


clarabloggaR

sv: 16 in my <3

Då har ni väl ungefär som oss då, 3prov ena veckan och veckan där på knappt något alls

Ganska skön taktik eller vad man ska säga :D

Tråkigt! :/

Det blir sådär ibland man tröttnar och vill absolut inte.

Har själv varit med om det när jag gick på friidrott för ett tag sen.

Man bara "åhh, nej inte träning nu igen..."

Synd men hoppas du vill igen om ett tag då! :)

Jag hatar egentligen att laga mat, men det är ju skillnad om man ska baka något gott ^^

Typ som kladdkaka och man kan slicka alla skedar efteråt :D

Liten gottegris ja det är jag :P

Ha en underbart gr8 söndag! KRAAAM!<33333333

2011-03-20 @ 13:33:10
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
Mizuki

älskar converse! tihi

2011-03-20 @ 16:49:36
URL: http://mizukis.blogg.se/
Z i r r e s ♥

okej, jo SOLO är gryyym! :D vilken tidning premunar du på då?

2011-03-20 @ 16:54:47
URL: http://zirres.blogg.se/
clarabloggaR

sv: Usch, stackare hoppas verkligen du kommer igång med din träning snart igen.

Inge kul dedär att tappa luste helt & hållet för nåt man älskar ich hållit på så länge med...:(

Hoppas du har nån du kan prata med?

Ibland är det värsta att inte veta vem man ska vända sig till.

Lider med dig om man kan säga så!

Laga mat får en 3a av mig på skala 1-10, och baka en femma tror jag :P

Kanske inte så mycket skillnad, menmen!

Jasså? Där håller vi inte med varann!

Jag ÄLSKAR kakdeg, speciellt bulldeg, asså kandelbullar.

En stor klump med extra smör på, mums det kan rädda min dag! :P

hehe jag är alltid framme först när godisskålen ryker fram.

Mste ju se till att få sina favvisar ;).

Ha en gr8 kväll sötis och hoppas allt ordnar sig!

KRAM!<33333

2011-03-20 @ 17:05:39
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
Nathalie "fotogalen" Andersson

- Najss :)

De är bra, händer i veckan ?<3

2011-03-20 @ 17:08:32
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Elin Winegård

Hejsan!

jag har spelat in när jag sjunger och jag skulle gärna vilja veta vad folket i lilla sverige tycker! Så skriv gärna en kommentar om vad du tycker när jag sjunger.

Puss och kram! Ditekt länk ! http://elinannawinegard.blogg.se/2011/march/jag-sjunger.html#comment

2011-03-20 @ 17:31:19
URL: http://elinannawinegard.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0