Onsdagsmys

Sitter i sängen med datorn, två filmer, saft och en ansiktsmask som håller på att stelna och haha, det känns lite småkonstigt i ansiktet, ni vet? Snart ska jag även vandra iväg och hämta min Ben & Jerry's Caramel Chew Chew! Åh, vad jag älskar den!!

Idag har jag hunnit med att moppa golven här nere också, fick bli en jättesnabb dammsugning för det låg typ stenar där man går in och så passa jag på lite i hallen och mitt rum, haha. Sen bar det iväg på träning som var riktigt kul faktiskt! Fick även se bror mins kompis göra alla möjliga volter på studsmattan - bland annat bakåtvolt - sååå coolt! :)

Nej nu ska jag dra av den här ansiktsmasken och mumsa b&j med some movies!
Sweet Dreams ♥


Återkommande bild.

Imorgon kommer Malin, wiie!

Clara

Ben n jerry glass = my looove!

2011-06-16 @ 10:57:34
Felicia

Sv: Ja, det är rätt tufft för honom... Han är ju endast 9...

Hur är det med dig idag då? :)

2011-06-16 @ 11:35:23
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
-0livia -The SunshineGirl-Foto och vardag-

Haha tackar ;) du e typ den första som säger det, haha^^ det äru ju säkert :)



Jag har ju båda objektiven... (jag hade ingen kunnande med mig när jag köpte..)och ångrar att jag köpte standar objektivet, har ju fotat med andras objektiv och lånat av folk å så så man känner ju kvalliten. men mitt nya har jag ju inte fotat så mycket med än(...)^^

personligen fotar jag ju mycket mackro och porträtt och nu till sommarn blire ju mäst mackro och då klart man hällre skulle vilja haft ett mackro objektiv, men det nya lär väl användas mycket bättre till vintern då det blir mera porträttfoto. men klart jag är nöjd med det. men tänk ut innan vad du hälst vill fota :)



Ja, idag blir första för mig :D ska ta vara på det sommar lovet ordentligt! bara ha kul ;)

Kram

2011-06-16 @ 12:31:36
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com
FREDRIKA PERSSON

SV; okej :)

2011-06-16 @ 15:08:39
URL: http://frdrika.blogg.se/
linda

sV: ja det är det själv ? :)

2011-06-16 @ 16:48:45
URL: http://lindakhazal.blogg.se/
ELIN

SV: Okej, jag äter pannkakor ;)♥

Allt bra med dej idag ? :D



Kram!

2011-06-16 @ 19:23:22
URL: http://pelanz.blogg.se/
Felicia

Sv: Det är bra med mig, är bara lite trött på mormor och morfar, haha! Men ska hem imorgon. ;)

2011-06-16 @ 22:14:01
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
-0livia -The SunshineGirl-Foto och vardag-

Roligt ;) ja gör det :) bra att veta vad man vill använda det till.

jag ska köpa mellanringar till mitt nya objektiv (runt tusen kr) mellanringar kan man kort förklara som ett förstoringsglas. så att jag alltså kommer närmare motivet, typ som zoom, fast du måste byta ring ist för att bara zooma som du gör på ett zoom objektiv. detta är väldigt bra då jag inte har ngt zoom alls på mitt ovjektiv. (förklaringen vart vääldigt rörig men^^)



2011-06-16 @ 22:27:58
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0