It's just the way it goes

Nyss ätit lite grillat och umgåtts med de resterande människorna i huset. Inte för att jag är på sådär jättehumör men jaja.
Sen senaste inlägget har jag degat framför tvn & datorn, fikat lite har också skaffat sig en plats på schemat. Spelar in en film på Tv4+ som vi såg i skolan på engelskan en gång; John Tucker must die. Den är riktigt bra och när den ändå går på tvn kan man ju spela in så slipper man köpa den. Smart girl!  Trodde först den hette John Tucker my style, inte helt fel enligt mig men Winny bröt ihop när jag berättade det, antar att jag var på helt fel spår då ;)
Min blogg står i vänteläge för en mini-makeover. Ska inte ändra design eller något sånt, bara fixa menyn och en ny header. Men jag väntar med det, för vet ni vad?
Jag kaaanske blir en ny ägare av en SYSTEMKAMERA i mitten eller slutet av JUNI! Fatta vad glad jag är!!!
Nog om mig, vad har ni haft för er idag? Det är ju Pingstafton har jag upptäckt!


Redigerad. Ni skulle skratta om ni fick se orginalbilden, och där har ni en anledning till att jag är så amazing glad över systemkamera-nyheten!

Dag 10 kommer upp inom kort!

cissiw

vilken ska du köpa ? :D

2011-06-12 @ 18:22:35
URL: http://ciissiw.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0