Ett fan? Never.

Förlåt för tråkig uppdatering! Vaknade halv elva och åt frukost, gjorde pannkaksmet och sen tog jag mig en springtur! Körde allt jag orkade i 2,3 kilometer och höll på att spy när jag kom fram. Allt snurrade och jag satt på en stubbe i tio minuter innan jag kunde röra på mig. Hemma tog jag en kall dusch och började läsa noveller!

Varför skriver alla om den här Justin Bieber? Visst, hans senaste låtar är bra, han ser väl bra ut och verkar vara väldig omtänksam mot sina fans och familj, men snälla! Man kan inte vara så besatt av EN person? Massa fanbloggar har jag hittat och det är alltid kul med kändis-skvaller, fast jag tycker dom kan få ha lite privatliv. Och ja, vem som helst skulle tycka det vore coolt att träffa och få en bild/autograf av en kändis men tänk vad jobbigt för dom? Nej, jag är inte något direkt fan av någon. Gillar musik, absolut! Men min idol, om jag måste välja någon, är Sara Sjöström. 15 år och tar världsrekord i 100m fjärilsim! DET är grymt!

Vad tycker ni om den här Bieber och andra kändisar alla är så besatta av?


Har ni sett att jag har ny header?
Den är bara tillfällig, ska göra en total makeover på bloggen, men tar lite i taget och den förra var inte någon hit direkt!


F e l i c i a

sv: Nej, jag har inget speciellt planerat. Vara med kompisar och spela fotboll! Själv då? :)

2011-06-20 @ 15:54:57
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
ELIN

SV: Det var toppen :D ♥

Fin header :)

Göres nu ? :D



kram!

2011-06-20 @ 16:51:12
URL: http://pelanz.blogg.se/
-0livia -The SunshineGirl-Foto och vardag-

Det gillas ;)

2011-06-20 @ 16:58:29
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com
cissiw

sv: jag tror jag kommer ihåg lite men jag är sämst på att förklara så vi får va nån dag så fixar vi det :D <3<3

2011-06-20 @ 19:16:36
URL: http://ciissiw.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0