Malmö

Vi sitter här i väntan och spelar lite dauta.. (Basshunter - Vi sitter här i väntan)

Har ätit frukost osv, fixat och nu ska vi dra vidare mot the big city här nere; MALMÖ.
Vi får se vad Malmö bjuder oss på. Igår var vi ju i en galleria i Trelleborg och fick med oss lite nytt, eller jag fick med. Den som hittade mest också, skulle jag tro. Hoppas på att vi kan hitta något sånt guldställe i Malmö också! (?)

Vi ses ikväll, som sagt, med bilder!


Det skulle aldrig gått att fånga en sån här bild med min digitalkamera, och dessutom bli nöjd utan redigering!   Jag ♥ systemkamera!


sara

söt bild :)

2011-07-22 @ 10:08:45
URL: http://smuls.blogg.se/
william

fin header:D

2011-07-22 @ 10:44:26
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Martin

Hej!

Om du har en minut eller två över, så ta dig tid att besvara Dagens fråga som idag handlar om musik och träning.



Ha en fortsatt fin dag!

2011-07-22 @ 10:49:09
URL: http://edgeman.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0