Det är på gång

En ny design är på gång! Jag lyckades fixa det där med headern, det var inte så svårt faktiskt.
Börjar få kläm på alla koder och sådär. Mycket tack vare hjälpsidor, och lite har jag kommit på själv. Men nu har jag upptäckt en skum grej? Kolla på Arkivet, rubriken och underrubrikerna sitter lite längre åt höger än det andra, wtf?
Har i alla fall upptäckt hur man kan göra så man får en extra ruta på bloggen! Äntligen! Ni hittar den längst ner på bloggen, och det är hur ni kan kontakta mig. Har blivit kontaktad av nån som ville hjälpa mig med en grej... får se om det är ett typisk mass'meddelande eller om denne person verkligen menade mig, i så fall ploppar väl ett nytt mail upp inom någon vecka.

Ang. rutan så har jag sett kommentarer som behöver hjälp med att fixa en sådan. Om någon är intresserad av att få hjälp, kommentera. Jag skulle kunna hjälpa, om jag kommer på hur man PrintScreenar, eller vad det nu kallas. Funkar inte att bara trycka på knappen, ahja.

Jag känner att jag har en maaaassa grejer kvar som jag vill fixa, så den här designen kommer jag nog behålla ett tag. Och jag som skulle ha den här ''sommardesignen'' under sommaren, ha! Den känns mer.. jag vet inte, det är inte jag i alla fall.


Piano ♥

Måste till Örebro också.. på något sätt ska jag dit.
Sweet dreams

ELIN

SV: Det är sjukt bra :D

Ja, precis :(

Vad gör du nu ? :)



Kram!

2011-07-12 @ 13:03:57
URL: http://pelanz.blogg.se/
ELIN

SV: Okej, jag ska ta o klippa gräsmattan :D

Allt bra idag då ? ♥



Kram!

2011-07-14 @ 12:54:31
URL: http://pelanz.blogg.se/
z i r r e s ♥

Just nu pågår en frågestund på bloggen! Ställ gärna en fråga eller två, kram :)

DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET:

http://zirres.blogg.se/2011/july/fragestund-medans-jag-ar-bortrest-passa-pa.html#comment

2011-07-15 @ 11:58:43
URL: http://zirres.blogg.se/
0livia [foto&vardag]

Jo det stämmer ju såklart, och då ska man använda den vita sidan :D

men jag har ingen.. :( men jag har ju min studio! :D

2011-07-15 @ 15:20:41
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0