Utveckling

Ellen gick hem för en stund sen..
Hade SO prov idag, och franska glosförhör. Lite kul sådär på en fredag, tycker ni inte? Nej, det tycker inte jag heller.
Dessutom var det en fråga som vi inte ens hade gått igenom? Lite dåligt tycker jag.
Jaja, det kändes som om det gick bra i alla fall!
Jag har så sjukt stor lust att börja på en ny berättelse!
Jag liksom.. betraktar, om man kan kalla det så, folk omkring mig, i skolan, hemma, på stan och även på tv. Får en massa idéer! Ska börja på en ny, den gamla kommer jag inte ihåg något av..
Kanske lägger upp, nån gång i framtiden, hur första biten blir.. Oftast är den inte lika bra, men man kan få en känsla.
Känslor, beskrivningar osv. är riktigt viktigt i berättelser, vad vi lärt oss i alla fall! För att man ska få en bild i huvudet.. förstår ni?
Ja, nu ska jag göra det.. Om jag inte läser ut min bok / får för mig att fota. Ibland får man bara lust liksom!
Hörs efter träningen imorgon, runt 11 då!
God natt !




Ett par bilder i början av när jag fått min kamera.
Minns att jag var grymt stolt över de här då!
Lite har jag utvecklats i alla fall, eller vad tycker ni?
Om ni checkar de andra bilderna! ;)



Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0