Sims 3

Hemma själv och det är huur skönt som helst!
Ska ta mig en glassbåt, slå på lite Sims och bara nörda sönder det.
Vi hörs antagligen senare. Lägger nog upp dagens outfit då. Lite kul sådär!


Tycker den här bilden är rätt grymt. Ni ser blänket? Det kommer från vattendroppen =D!
Eller vad tycker ni?

© by elin


ida

typ inget :)

2011-02-27 @ 17:51:45
URL: http://idaahlsseen.blogg.se/
clarabloggaR

sv: haha ja, kan verkligen inte göra nåt annat än att hålla med dig, den där festen och det HELT SJUKT

sen när han var i bilen med den där doktorn

man undrade lite vad det var man tittade på egentligen XD

Älskar att träffa nya människor, nya vänner

och framförallt dem man har något gemensamt med.

Man kan liksom snacka mycket lättare med dem!

Jag tycker också om att simma, dock gör jag inte det så ofta.

Men mitt största intresse är att filma, spela in film & sånt.

VIll jättegärna jobba med något sånt i framtiden, ibland drömmer jag om att bli regissör.

Men tror kanske inte att det skulle vara något för mig direkt. Verkar rätt stressigt tycker jag.

Men att fotografera är också kul. (fast jag är inte så duktig på det direkt)

Vad vill du bli då??

Du tar jättefina bilder!

Hur många gånger har vi önskat varandra en fin kväll egentligen??

räcker väl med att skriva "kram" eller nåt HAHA<3

2011-02-27 @ 17:56:00
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
cissiw

cool bild :D <3 har du haft ett bra lov ? (: <33

2011-02-27 @ 18:03:20
URL: http://ciissiw.blogg.se/
Elin

SV: Det är axakt samma för mej. Olika perioder är det kul o vissa inte ,)

Ja, jag har kvällsnöjen o det äger. Min familj är jätte kända, 5 stjärnor. Alltså alla stjärnor! :D♥



Kramisar♥

2011-02-27 @ 18:37:27
URL: http://pelanz.blogg.se/
my wesström

hehe ja :D

hur mårs det idag? :D

2011-02-27 @ 19:35:49
URL: http://mmysandra.blogg.se/
winny

är det du som har tagigt bilden ?!

den är sjukt fin ! (:<3<3<3<3

2011-02-28 @ 18:56:52
URL: http://winnyleung.devote.se
Ellen (; <3

Asså Elin! Ja, ja.. Du är så duktig! <3<3<3<3

2011-03-04 @ 17:07:02

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0