Sjuk

Vaknade i onsdags med feber och en mördande huvudvärk. Blev hemma från skolan och la mig och sov från typ sju till halv tio. Låg vid tvn till tre, sen läste jag resten av kvällen.
Igår var det likadant, förutom att febern var borta. Lite tror jag kom på kvällen men jag kunde somna i alla fall.
Idag vaknade jag runt tio och ha degat framför tvn de senaste två timmarna.
Nu ska jag fixa mig och sen får vi se vad jag hittar på. Läser nog ut boken jag börjat på.
Måste ha läst ut fyra böcker de här två dagarna. Otroligt!
Ingen aptit har jag heller haft så har inte ätit så mycket, igår kväll kom det tillbaka en aning.

Nu vet ni varför jag inte bloggat, inte varit inne på datorn sen i tisdags.. orkar ingenting.
Men det är inte så kul att blogga längre, slänger väl in lite inlägg då och då.
Har massa obesvarade kommentarer också.

HÖRS

.. det har jag!

© by elin


winny

du får verkligen krya på dej ! får hoppar på att du kommer på måndag (:

och sen såg jag också att du har länkat till min blogg från din ! va gullit <3

2011-04-08 @ 17:40:40
URL: http://winnyleung.devote.se
Arneanastasia

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2012-01-27 @ 11:50:10
URL: http://arneanastasia.blogsmile.com

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0