Wordfeud

Har ni kört det populära spelet Wordfued?
Tycker det är as kul. Tyvärr äger jag ingen iPod, iPhone eller någon annan grej där man kan ladda ner appar.

Skulle vilja se er klå min mamma!
Nu skrattar ni, men jo. KOLLAR HÄR.

Första ordet, så får hon nästan 200 poäng!?!
Fråga inte hur hon lyckas. Galet.

Nu är jag trött, får se vad jag hittar på. Ingen lust att sova.
Ha en bra... natt? Ah precis.

andreastigell

Ja, ibland är det skönt att slippa alla kompisar och bara vara för sig själv.

Du verkade också ha fullt upp, du simmar väldigt mycket va? :)

2011-09-30 @ 23:51:29
URL: http://andreastigell.blogg.se/
Frida -photography

sv;jag vet inte vad jag ska göra i helgen,får se! Sj? :)

2011-10-01 @ 07:59:53
URL: http://fridafridaaa.blogg.se/
kajsa

sv: det låter bra det! :)

allt är bara bra med mig!

vad ska du göra idag då? :D

2011-10-01 @ 12:22:12
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
clara

Hej!

Detta är Clara som hade bloggen www.clarabloggar.blogg.se innan.

Vi brukade skriva till varandra och kommentera varandras bloggar, vet inte om du minns det?

Iallafall jag har fortsatt följa din blogg och nu har jag själv startat en ny, www.arvidssonskriver.blogg.se

Skulle behöva lite "designhjälp" med hur man får in en länk till sin Bloglovin på bloggen.

Hör av dig om du vill!

KRAM :)

2011-10-01 @ 15:58:05
URL: http://arvidssonskriver.blogg.se/
andreastigell

oj, vad mycket du gör i veckorna.

Om jag hade haft sådär mycket att göra så hade jag åkt in på sjukhus för hjärtattack lite då och då haha. Hur hinner du med allt? :)

2011-10-01 @ 22:09:30
URL: http://andreastigell.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0