Night talk with the moon




Fotade utan stativ och med ett 18-55mm objektiv.. bilderna är beskärda också.

Med ett stativ och ett bra objektiv med bra zoom hade bilderna blivit tusen gånger bättre.
Månen var riktigt fin ikväll. Molnen (som tyvärr typ inte syns på bilderna) passade in så bra!! Måste spara pengar till ett stativ i alla fall.

Imorgon börjar vi 8.10 eftersom vår lärare kapade våran sovmorgon med 30 minuters SO.
Japp, så har vi det. Har även en bild i ett sms fån Becka på min mat idag. Fick fisk indränkt i grön gegga. Inte speciellt hungrig längre då kan jag säga. Ska försöka få in den i datorn, måste fråga pappa innan han åker till USA.

Är så sjukt trött så ska dra mig mot sängen. Slutar 15.30 imorgon.. wihoo..! Men har två timmars hål ändå.
Ska sluta babbla nu.
Sweet Dreams


Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0