Efter regn kommer solsken




Känner mig himla glad, men samtidigt ligger jag ner igen.
Ridningen gick jättebra. Hade Keelord och jag fick honom i balans! Han är ny och är ovan vid att rida på lektion, för er som undrar.
Franskaprovet gick himla bra. Bättre än jag trodde, det var inte så jättesvårt.

Nu ska jag sätta mig och plugga matte i en timme.
Boring. Men, om matteprovet ska gå lika bra som franskan måste jag nog det med tanke på att det är prov imorgon. Kill me. Det ska gå!

Nu: matte. Sen: sängen.
Längtar!!!! Hörs imorgon, och uppdateringen: räkna inte med den bästa. Som ni nyss läste har jag prov att plugga till. G'night.


Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0