11-11-11

Dagen med stort D. Eller en massa 1:or skulle jag vilja säga.
11-11-11, 11/11-11 hur ni nu skriver. This is a magic daaaay!
Tvn sa, jag citerar "Efter 2500år i Fisken går vi nu in i Vattumannen" sa dom på tvn. Fråga inte vad det betyder.

Det jag vet är att nu ska vi bli mer andliga. Vad nu det innebär. Men jag vet också att det är 100 år kvar till det blir så här igen.. då kan man ju vara lite rolig att skriva 111-11-11. Det blir ju 2111, haha. Smart där!

Short info:
Veckan har gått fort. Gått åt till att plugga och träna, ta igen lite chill-tid som inte hunnits med. Känner mig matt, kanske för det är sent.
Vattenbalettsträningarna är igång. Känns jättekul förutom att jag är as nervös för att jag ska vara med i hjulet. Allt flyter på, living life.
Har även fått himla mycket inspiration på sistone, mest på kvällarna så jag legat vaken och filurat eller what ever you say. Filosoferat kanske det heter, whatever. Imorgon sover jag hos världens bästa Becka också, blir as naaaaaaaajs!!!!! Vi ska kolla Gossip Girl all night long.

11-11-11.
Historisk dag. Never forget it.

Ida

Sv; ja det känns underbart! Kram,<3

2011-11-12 @ 13:07:23
URL: http://foxxiie.blogg.se/
linnea holmdén (hobbyfotograf)

allt bra med dig? :)

2011-11-13 @ 11:14:24
URL: http://linneaholmden.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0