Underbara badhus

Kom nyss hem från tha badhus. Grymt snyggt är det!! Svart & vitt. Dock ogillar jag den gula väggen i omklädningsrummen, kunde ju varit grå eller så.
Annars kändes det ganska bra, men lite segt.
Maybe för att man inte varit i vattnet på länge. Man kan inte leva utan vatten! (sant ju)

Ska snart sätta på den där dammsugaren, k-u-l. Nä. Sen ska jag putsa min icke-putsade spegel och plocka lite här & där i rummet. Min söndag det. Ikväll är det ju lite program på tv, men jag orkar seriöst inte se dem. Nepp.

Sen har vi ju en viss liten tjej som fyller fjortis idag!
GRATTIS WINNY! ♥
Ha en underbar dag tjejen♥


T H A  F J O R T I S ! ♥

© Copyright!


clarabloggaR

sv: haha ja håller helt klart med!!!<33

Ska du se på Solsidan ikväll då?? :D

2011-03-06 @ 18:34:33
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
clarabloggaR

sv: Såg inte din andra kommentar förrens nu ;):

AWW hehe gud va snyggt med vita converse!!!

Kommer säkert passa hur bra som helst på dig!

Ska snart också köpa bara MÅSTE ha vita iår!!!

Människor som går sin egen väg och står för vad dem tycker är bäst, verkligen guldvärda. :D

Man kanske inte själv alltid är en sån, men önskar att man kunde va. :)

Mars är ju knappt vår, värsta vinter-månaden den med. ;)

Filmen var äcklig det kan jag säga! :O

Men jag älskar skrcäk och rysare och sånt hehe ^^

Så aa lite äcklig men otroligt spännande!

Fast man kan ju tänka sig att den borde bli ganske långtråkig...

Liksom bara sitta i en lift i en hel film kan ju bli lite enformigt...;)

Ha en wonderful kväll söta du!! KRAAM!<333

2011-03-06 @ 18:41:57
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
clarabloggaR

sv: hehe okej jag ska nog se det iallafall :)

Ponnyakuten heter det va??

Inte för att jag brukar se på det men sett reklamen nån gång sådär :P

Vitt är inte min favoritfärg direkt men lätt den snyggaste färgen på converse!

Önskar att man vore modigare &sånt i vissa situationer, man borde ju säga emot men vissa personer är bara så grmyt störande!

Man irriterar sig liksom bara och sen orkar man inte säga emot mer :P

Hehe, typ första saken vi inte har gemensamt! ^^

Jag har alltid gillat skräck, fast det värsta är att se en FÖR läskig film och sen inte kunna sova efteråt :/ händer ibland faktiskt hehe...

Men jag blundade när vargarna kom!

Satt typ med värsta handsvetten för det var verkligen äckligt! Usch, nog pratat om det du gillar ju inte ens skrcäk så ;)

Förlåt ! :)

Ha en greaaaaaat kväll nu då!!<33

2011-03-06 @ 19:34:21
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
winny

va söt du är elin !! <3<3 tack så mycket ! (:

2011-03-07 @ 16:17:10
URL: http://winnyleung.devote.se

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0