Svar

Svar till er som inte angett blogg.

Inlägg: DAGENS OUTFIT (28/2)

Från: karin
snygg blogg finis! händer idag då?? följ gärna min blogg framöver och om du har bloglovin tveka inte hihi puss och kram babe!

Svar: Tack så jättemycket! Idag har jag varit i skolan hela dagen, kollat lite på tv och nu ska jag plugga.
Följer jättegärna din blogg om du skulle kunna maila din blogg/din bloglovin eller kommentera ett inlägg :)
(Ursäkta mig för sent svar)


Inlägg: FÖLJ MIG MED BLOGLOVIN

Från: johanna
ska vi lägga till varandra i bloglovin? :)

Svar: Jättegärna! :D
Alltid öppen för att följa andras bloggar. Om du bara berättar din blogg/din bloglovin via mail eller kommenterar ett inlägg ska kan jag följa dig :)

Kommentera massor! Älskar't!
Och jag följer er jättegärna, ni som vill göra ett bloglovinbyte! :)


my wesström

vad gör du? :D

2011-03-03 @ 17:58:14
URL: http://mmysandra.blogg.se/
clarabloggaR

sv: ja, sommar outfits äger!!!

Älskar det, så snyggt och det finns så många snygga plagg att välja mellan!

Har du sett nåt snyggt plagg som du vill ha nu inför sommaren? ;)

Herregud, vi har verkligen mycket gemensamt! :D

Jag vill också ha vita converse iår!!!

Hade blåa förra året, men dem passar nog inte iår.

Tycker vita helt klart är snyggast! :D

Ja, bra idè att spara lite halv-långt, långt hår är svårare att sköta!

Kan tänka mig att lockigt hår blir trassligt men det är enormt fint!

Hehe ja, lite rött hår brukar ju uppskattas ;)

Tycker nästan själv att det är den finaste hårfärgen!^^<33

Menmen, får se hur det blir, klipper ju mig imon ^^

Hehe, man börjar verkligen längta till sommaren nu när vi snackar så mycket om det!

Tänk, faktiskt bara några månader kvar :O

Kommer bli sååå amazing!!!<33

Man är trött på alla kyla nu.

trots att det är mars, och då förväntar man ju sig lite mer "vår"!

Vill bara att det ska bli sommar!

Ha en så gr8 kväll som man bara kan ha! Tusen kramar<333333:) ;)

2011-03-03 @ 18:02:06
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
linnea

sv: det samma! :D

2011-03-03 @ 18:09:00
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
nicole

sv: ja, visst är den :D

2011-03-03 @ 18:10:30
URL: http://npf.webblogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0