Kul kul

Eller inte. Inte alls kul att inte ha någon kamera när vädret är helt underbart ute!
Köpte lite när mamma, Nicklas och jag var på stan igår. Men har som sagt ingen kamera = jag kan inte visa vad som köptes. Det här suger seriöst =(!
Nu ska jag köra lite Sims..
SIMTRÄNING om cirkus en timme. GR8!
Efter det blir det lite städ på rummet, min spegel är inte den renaste. Och så ska vi inte snacka om mina små dammråttor under sängen. + jag ska dammsuga dårå.
HÖRS maybe l8er.


Känner otroligt mycket för sommar. Därför ni får den här stek bilden på mig..

© Copyright!


Elin

SV: Japp ;) ♥

Mitt sportlov har varit jätte bra ;) Vill gärna ha längre ,) Eftersom jag inte gillar skolan :P

Hur har ditt varit? ;)



Kramisar!♥

2011-03-06 @ 12:46:25
URL: http://pelanz.blogg.se/
Z i r r e s ♥

Okej, jo det är bra med mig :)

2011-03-06 @ 13:33:51
URL: http://zirres.blogg.se/
Elin

SV: Lyckos dej :) ♥

Har du haft det annars bra denna helg? :) ♥



Kramisar!♥

2011-03-06 @ 16:27:37
URL: http://pelanz.blogg.se/
Jessica Håkansson och Nathalie van Erp<3

SV: Okej, det är bara att anmäla si om du vill vara med. Vi drar inte någon vinnare föränns på fredag. SÅ du har gått om tid och tänka på om du vill vara med eller inte ;)

Ha en bra kväll! :)

2011-03-06 @ 19:32:01
URL: http://funki.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0