Kladdkaka

Tog precis ut min fina kladdkaka ur ugnen. Ramlade ju av i måndags så nu har jag något att bjuda på imorgon!
Sitter och mumsar på en ferarri bil :$. Ska torka ur min nya as fina hylla (som ni såg i föregående inlägg) och sen börjar flytten med grejerna från flyttlådorna in i hyllorna!
Mamma skulle hjälpa mig men det har hon inte tid med nu, så jag kör på!

Vet att den här veckan inte ha varit nån bra blogg-vecka.. men jag har bestämt mig att bättra mig!
Fick frågor hur min meny hamnade bredvid headern, men jag kommer inte ihåg hur jag gjorde!
Om nån vet, kan ni gärna kommentera för jag vet en tjej som vill veta.

Aja, hörs ikväll eller något!


Redigerade en bild nyss.
Säg vad ni tycker
!

CIAO

© by elin


clarabloggaR

sv: Jaa, duvet det går liksom upp och ner lite hur det är i klassen och så, men man hoppas att det rättar till sig snart :)

Jobbigt detdär att gå runt och känna att man inte riktigt passar in liksom...

Vi fick nya klasser i 7an och i början trivdes jag mega-bra :D Men sen blev det lite halv-bra :(

Men jag gillar mina lärare jättemycket, super är dom!!! :D Så man vill ju samtidigt inte byta..



Bra idè, jag har inte ens börjat baka min än...

Om det ens blir nån bakade ju en förra veckan =)

Haha vem är inte kär i chokladmuffins???

Huuuuuur gott och underbart som helst!!!!<3333



Din vägg var verkligen cool, häftigt med nån detalj i rummet som sticker ut lite :).

Ha en finfin kväll! KRAAM<333



Och bilden du har redigerat i ditt inlägg var superfin!!!! :D

2011-03-27 @ 16:53:31
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
Em

sv: Tack så mycket!

2011-03-27 @ 17:00:20
URL: http://eymiss.blogg.se/
josefine

sv; :)

2011-03-27 @ 17:15:15
URL: http://osin.blogg.se/
linnea

sv: den har varit bra :)

2011-03-27 @ 18:52:18
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0