Helgen i text & bilder

Fredag; Slutade runt tre. Va med Malin fram till åtta ungefär, dyngkul!! Tog massa kort och gjorde as roliga videosar, som jag ska försöka fixa så man kan lägga upp!
Resten av kvällen satt jag här nere och läste tror jag.. hm.


Lördag; Gick upp åtta eftersom bussen till Örebro gick fem över halv tio. Åkte in till Örebro med Ellen, och gick till Gustavsvik! Dyyyyyyyyngkul, eftersom jag inte varit där på typ över två år eller så. Några turkar eller vad dom var, var as läskiga. Dom sjöng nån form av mamma mia för oss.. :s. Sen var det en som var as lik Justin Bieber + hans kompis som också hm.. typ 'spionerade' på oss, uh!
Var på G-vik till typ fyra sen drog vi vidare till McDonald's!! Satt där till sex typ, sen gick vi till bussen.
Frös sönder men till slut kom bussen! Hemma runt åtta och vid halv nio släckte vi ner hela huset eftersom då var det Earth Hour! Kollade bara på tv resten av kvällen..
PLUS MIN HYLLA KOM



Söndag;
Vaknade av att mamma står i mitt sovrum och säger ''ELIN! Klockan är halv elva, vi ska vara där borta om en halvtimme!!'' ('där borta är där bror min hade sin lilla fotbollscup, typ)
Nu är det ju sommartid så man skulle ställa om klockan framåt en timme, så klockan var ju halv tio.
Så får snabba mig as mycket och vad? Jo, när vi kommer ut i bilen står klockan på nio!! Så klockorna i huset har ställt om sig av sig själva!! Shit vad surt.
Får sitta där borta och kolla på fotboll i en timme innan det är våran café tur. Fick se Eric göra mål i alla fall!! As duktig + världens kondition!

Kom hem för en timme sen ungefär. Har suttit och svarat på alla kommentarer jag missat nu när jag varit lite off den här helgen.
Nu ska jag kanske ta mig lite mat.. nej är inte hungrig!
Väntar tills resten kommer hem.. börjar med min lilla flytt med grejer från flyttlådorna till min nya, vackra hylla!

DAGENS OUTFIT

Lite snabbt sådär bara.

HÖRS

© by elin


cissiw

hur fick du menyn bredvid headern sådär ? :) <3<3

2011-03-27 @ 14:47:55
URL: http://ciissiw.blogg.se/
clarabloggaR

sv: Jo men det hoppas jag också :)

Alltid skönt när det inte är nån mobbning inblandat.



Mums, ja, varför inte baka både sockerkaka & kladdkaka?? Lika bra att passa på när man ändå är igång! Tror jag ska baka mig ett par riktigt kladdiga chokladmuffins. Men först blir det lite våfflor för det hann jag aldrig äta på våffeldagen :P

Kram!<33



BTW: Ser din coola vägg där på andra bilden sjuuuuukt häftig den är!!! :D

2011-03-27 @ 14:54:30
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
LINN

ska snart till en kompis! vad händer själv? :)

2011-03-27 @ 15:38:18
URL: http://linnnsblogg.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0