Goodnight

Jag är så sjukt grymt trött.
Ellen kom hit runt 6 och gick hem för en halvtimme sen typ.
Vi har snackat lite, kollat lite på datorn, spelat kort och kollat på film
THE LAST SONG ♥
Bäst är den!

Nu ska jag läsa/skriva lite och sen sovaaaaaaa.
HÖRS


Bilden är inte den bästa, men ah.
Så här knasiga är vi osv!

Du är helt amazing tjejen ♥

© by elin

(dock inte jag som tar kortet, som ni kanske ser)


g e r a l d i n a

sv; noo problems :)

allt bra med dig idag då? :)

2011-03-20 @ 22:02:25
URL: http://geralh.blogg.se/
nicole♥

följa varann via bloglovin? (a)



förlåt om du inte gillar såna här kommentarer..

bara att ta bort ;)



kram

2011-03-20 @ 22:25:15
URL: http://npf.webblogg.se/
Z i r r e s ♥

i SOLO tidningen så står det om mode, skönhetstips, träning & skvaller typ :) okej!

vad tycker du om min nya design? Lite fin slip fixas nån annan dag!..

2011-03-21 @ 15:58:46
URL: http://zirres.blogg.se/
Nathalie "fotogalen" Andersson

-slappa :) hur är de nu då?<3

2011-03-21 @ 16:10:36
URL: http://naattisplace.blogg.se/
clarabloggaR

sv: Jamen bra idè att snacka med henne!

Känns alltid bra att snacka med någon av sina bästa vänner, särskilt om du känt henne länge också.

Har någon att bolla tankar med liksom!

Och som man kan lita på till 100 % på och få bra tips av!

Bra sagt av din kompis, så tycker jag med du borde göra.

Ta en paus och se igen vad du vill om ett tag.

Vem vet då kanske du ändrar dig och plötsligt vill jättemycket igen, eller tvärtom och slutar helt?

Man behöver ju oftast lite tid att tänka över såna där saker.

Nej, klurigt detdär md föräldrar ibland.

Dom vill ju bara hjälpa men ibland känns det bättre att inte ta deras råd.

Det är skönt och helt okej att vara själv, sån är jag också :D

Jag tycker likadant, man vill inte besvära andra, men samtidigt behöver man ju folks åsikter.

Jag snackar ofta med min moster, hon står mig väldigt nära!

Bra att det finns andra i ens släkt och familj som kan komma ´med tips på vad man ska göra.

Hihi tack vad glad jag blir at du säger så :D

Själv tycker jag inte att jag är alls bra, lyssnar mest när kompisar "pratar ut" hos mig, brukar inte ofta komma med så många tips och råd.

Men antar att det blev annorlunda den är gången då :D-

Tack något enormt jag har alltid varit intresserad av att lösa folks problem och sånt!

Så hoppad jag kan vara till nån hjälp för dig :).



Kladdkakan blev inte så kladdig som den borde blivit...Men god var den :D. Bakade en extra lyxig med mini-marshmallows på, riktigt mums kan jag säga! :)



Aww tack! :D

Det är ju samma sak här, jag känner ju inte dig alls men jag hjälper dig ändå gärna ändå! :)

Så jag finns här för dig sötis!!! :D<333

Om du vill snacka eller så, ha tips eller nåt:

Bara säg till !

Jag är här dygnet runt nästan haha :)

Bara kul att kunna hjälpa till

Ha en lovely måndagskväll! STORA KRAMAR TILL DIG<333

2011-03-21 @ 16:43:36
URL: http://clarabloggar.blogg.se/
LINN

hejhej :) Allt bra med dig?

2011-03-22 @ 19:39:02
URL: http://linnnsblogg.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0