Freeway? Japp

Haha, tycker rubriken är lite sådär cool.
Eftersom jag sitter och dricker Freeway och äter lite Japp :$
Nejmen seriöst, nu får jag ge mig.. så onyttig får man inte vara!!

Kom hem från stallet för typ en timme sen.. bjöd på min kladdkaka, weho.
Några kom och sa ''Ååh, kan vi inte börja i deras grupp? Man får tårta då!''
Dock så var det ju inte en tårta.. haha =).

Adam Lambert – Whataya Want From Me
Lyssna - Njut ♥

Slutade 2 idag, eftersom jag och Becka hade jour. [uttalas schor, haha]
Rätt najs, men jag orkade inte slå på datorn osv. Jag som skulle bättre mig, skärpning!
Sätter mig med en bok som jag vill ha utläst, haha.

HÖRS senare med en dagens outfit, som inte är värst bra bild men jaja.


Ovan; Igår, marken & överallt blev det helt vitt.
Nedan; Idag runt halv tre.

Asså shit vad vädret ändrar sig snabbt.
Kan det inte bara bestämma sig för att gå mot varmare tider? Man måste lägga saker bakom sig och gå vidare :e

© by elin


Kris

Jättefin blogg :)

2011-03-28 @ 19:23:52
URL: http://krisstyle.blogg.se/
linnea

haft en bra dag? :)

2011-03-28 @ 20:05:20
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
elin

SV: Bra! :) ♥

Allt är jätte bra! :D

Vad görs?



Kramisar!♥

2011-03-28 @ 20:27:36
URL: http://pelanz.blogg.se/
clarabloggaR

sv: Jo det är oftast så att man trivs bäst i början sen väns allt och blir inte som man tänkt sig riktigt :S

Jag bakade chokladmuffins tillsammans med min bror :)

Vi bakade en sån färdigpåse som bara var att blanda ner i en bunke och hälla i formar, sen sätta in i ugnen :). Enkelt och snabbt, men dem blev väldigt goda!



Eller hur?? Datorn tar över ens liv tillsut känns det som :O

Jag tyckte om att fota sålänge jag hade en kamera som funkade, men sen blev den helt wierd och då orkade jag inte köpa en ny :P

Men det är kul att fota, det tycker jag också!!



Hihi jag gillar inte att lägga ut bilder på mig själv på internet...

Finns så mycket skit där...

Man vet aldrig vilka som er ens bilder och "lånar" dem och sånt...

Men jag är inte lika söt som du är iallafall!!<33

För du är supersöt! :D

Ha en awesome kväll, KRAM!<33

2011-03-28 @ 20:43:59
URL: http://clarabloggar.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0