Vecka 23

This week.
Tisdagen bjöd på en oförberedd engelska diagnos som var väldigt enkel och inlämning av SO läxa. Onsdagen serverade ännu en diagnos, denna gång i matte och som gick helt okej!
Idag slutade vi klockan 12 eftersom elevens val var inställd.
Åkte hem, duschade osv och sen drog jag ner på stan och hyrde film och lite gott som jag tänkte ha till filmen men som bror min mumsade i sig istället.

Dagens Outfit

Kamoflerat (INGEN som helst aning om hur det stavas) vitt linne; JC
Vitt baslinne; JC
Shorts; Stadium
Tunna tights; JC

Idag var sista dagen för mig i skolan så mitt underskåp står tomt. Vi städade ur dem i onsdags men eftersom vi hade lektioner idag och sen imorgon då så måste ju några mappar vara kvar. Men nu är mitt där, tomt och utan lås. Kommer sakna det... nej, faktiskt inte. Underskåp är inte nåt jag vill ha något mer!
Vi har skolavslutning på tisdag men är ledig imorgon efter som vår kusin tar studenten!

Sommarlov ♥
Juste! Tänkte fortsätta med den här dag grejen nu, skulle väl egentligen vara klar nu men jaja. Slänger in den lite snabbt.


Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0