Student 2011

Var ledig från skolan idag eftersom vår kusin tog studenten idag! Det var verkligen jättekul att se osv, första gången jag är på student så det var riktigt kul! Om tre år är det Malins tur och om fem år min tur, haha!
Kom hem ifrån kusinerna ungefär vid åtta.
Här kommer bilder!







Bäst att vara förberedd!


Grattis till studenten kusin!


Nu ska jag läsa lite och imorgon kommer kanske våra kusiner från Uppsala, det blir kul!
Endast 4 dagar kvar till skolavslutningen, awesome!

ELIN

SV: Ja, jag har avslutning 16/6 , när har du ? :D

Eller har du redan haft? ♥



Kram!

2011-06-10 @ 21:00:28
URL: http://pelanz.blogg.se/
Anonym

sv: så lite så! :D

2011-06-10 @ 21:10:50
F e l i c i a

Sv: Haha, nej, hur blev de där? ;)

Vad bra att det blev kul, den jag var på var också as rolig :D

2011-06-10 @ 22:33:26
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
FREDRIKA PERSSON

Grattis till han!

2011-06-11 @ 10:17:53
URL: http://frdrika.blogg.se/
F e l i c i a

Sv: Va? Jag var inte på ngn studentbal, eller va? xd

2011-06-11 @ 16:25:47
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Eva

Gillar din vita klänning! /E

2011-06-11 @ 19:45:49

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0