The reason why

Jag har inte bloggat på tre dagar och nu ska ni får en liten update vad som hänt.

Lördag: Åkte till Örebro och köpte systemkamera, som ni vet och sen va jag med Sara som hjälpte mig sätta ihop grejer osv.
Söndag: Hade träning och nästan hela familjen Uppsala kom. Umgicks med dom, spelade massa kubb och visade min kamera osv. Kollade på nån film på tv den kvällen, tror det var något långt och dubbelavsnitt av CSI, asbra.
Måndag: Åkte till BodaBorg med bror, kusinerna och två kompisar to my brother. Jag med fem killar, det gick ju bra kan man säga, haha. Jo men det gjorde det, klarade Dagens Utmaning och får 50% rabatt vid nästa besök! Och så klarade vi 20 banor totalt, mitt rekord och jag är riktigt stolt, med tanke på att det finns totalt 27 banor.
Idag, tisdag: Har kollat film och ska snart äta. Vid ett bär det ner till stan för att hitta något jag kan ha med ikväll till några vänner som fyller snart. Kanske tar med mig kameran. Jag ska packa osv nu och imorgon kanske det inte blir bloggning. Om det blir fint väder åker vi ut i stugan med kusinerna och där har vi inte internet. Annars ska jag plöja mig igenom alla möjliga fotoböcker och manualer för att få kläm på dom här manuella inställningarna till the systemkamera. Lite kan jag eftersom jag fotat med Saras kamera pretty much, eller ah. Men hon har en nästan likadan kamera som jag så det är ganska lika.

Det blev mycket text men om ni vill höra anledningen till att jag inte bloggat/inte kommer blogga så ta er tid och läs! Ser också att statistiken inte är på topp men who cares? Det är sommarlov och man ska inte ägna all tid vid datorn! See ya!

linnea

sv: ja det är de :) jag vet inte riktigt

2011-07-05 @ 16:38:44
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
0livia ;) thesunshine girl

Haha så tänkte jag med... sen får du spara jätte länge för ett nytt objektiv sen... innom ett år kommer du vilja ha ett nytt... kan nästan lova dig^^

A, men bara du är nöjd så :D

2011-07-05 @ 18:11:37
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com
ELIN

SV: Okej, jag kollar på allsång ♥

Allt bra med dej idag ? :D



Kram!

2011-07-05 @ 20:16:50
URL: http://pelanz.blogg.se/
Olivia -TheSunshineGirl [foto-vardag]

Glömde bara tilllägga att dom alltid lägger 18-55 objektivet i paket, vet inte äns om det går att köpa var för sej....??

Kram

2011-07-06 @ 11:02:48
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com
cissiw

sv: vi måste ut o fota nån dagen :D

2011-07-06 @ 16:25:59
URL: http://ciissiw.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0