Systemkamera!!!


Ville egentligen ha med hela kameran men det gick inte så bra.

Japp, ni hörde rätt! JAG ÄR EN AS HAPPY TJEJ MED SYSTEMKAMERA.
Tänk att min dröm är sann? En egen systemkamera, sjukt alltså.
För er som undrar, är det en Nikon D3100.
Jag vet inte vad jag mer kan säga, förutom att till systemkameran fick man ett objektiv 18-55mm, ett Photoshop-program som endast följer med kitet. Sen köpte vi en kameraväska och fick en bok på köpet, Digitalfotografi. Sen tipsade de om en bok (fråga inte vad den heter) som var enkel att lära sig grunderna genom och den följde med hem tillsammans med ett UV-filter. Till för att skydda linsen, you know.
Undrar om dom där fönsterna blir klara den här veckan, med tanke på att jag står bakom kameran eller sitter med näsan i någon av fotoböckerna /slash/ manualen. Men jo, jag ska ta tag i dem imorgon innan + efter träningen.
HEJDÅ /the happiest girl in life

ELIN

Fiiinn ! ♥



SV: Haha..kanske det kanske ;)

Härligt, det är bara bra :D

Vad gör du nu ? ♥



Kram!

2011-07-02 @ 22:31:28
URL: http://pelanz.blogg.se/
linnea

sv: jag ska njuta av min sista lediga dag

2011-07-02 @ 23:09:22
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
nicoleflohr♥

sv; hahah söt du är :D klockan är liksom 20 över 6, men vädret är la helt okej. lite moln och sol :)<3

2011-07-03 @ 06:22:07
URL: http://npflohr.blogg.se/
-0livia -The SunshineGirl-Foto och vardag-

Haha bra minne ;) ;) utomland är najjs :)



Åså kul :) vilket objektiv köpte du? :)

2011-07-04 @ 11:05:22
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com
cissiw

åååh elin vad glad jag blir för din skull ! :D <33

2011-07-04 @ 12:11:07
URL: http://ciissiw.blogg.se/

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0