Svar till Olivia

Olivia, det gick inte att kommentera din blogg, så här har du mitt svar!

Svar: Ja! Det är jättebra! Fast jag tycker mest om att fota manuellt. Men om det är t.ex. som du säger att en kändis kommer så kan man ropa: Eyyy, Lady Gaga kolla hit! 'Fota auto'
Liten story fick du där också ;)

Du ska vara mer än 'ganska nöjd' med den bilden! Det var jättecoolt att du inte använde något starfilter eller animering eller ja, whatever men det var som jag sa, coolt :D


0livia [foto&vardag]

HAHA ;) jo precis så går det ju alltid att göra XD ska komma ihåg det, nästa gång jag ser Lady Gaga... ;) haha^^



Tack så mycket, blir alltid så himla glad av komplimanger :D that makes my day! :)



Jag har haft den här systemkameran i ett halv år, (men har alltid fotat mycke, och ja mamma fotar oxå mycke, så hon har alltid sett till att vi har en bra kamera) och man lär sig verkligen fort vilka inställningar man ska ha ;) en bra sak som är värt att kunna, är att om du ska fota personer, och porträtt utomhus och det är jätte soligt ute -fota i skuggan!annars blir det jätte stora skuggor i hela ansiktet.. du kanske redan visste detta, men om inte så hjälper det mycke! :D

2011-07-11 @ 12:40:02
URL: http://0liviasblogg.blogspot.com

Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0