Makeover time?

Tänkte sätta mig ner och göra vääärldens makeover på bloggen. Ny header, färger, text, stil, allt!
Så ska min dator vara seeeg. Den är så ibland. Den bara bestämmer sig för att ta aaslång tid på sig att ladda en sida. Och gör man design, hjälper det inte att klicka F5. Suger, javet. Men ni får stå ut med den här inte så somriga designen som det var tänkt-designen. Nu ska jag istället fortsätta där jag slutade på min novell, öppna skrivboken. Smart, jo men såklart. Och ja, jag skriver för hand. Känns bättre, eftersom jag gjort det sen jag börja. Men har faktiskt funderat på att byta penna mot tangentbord. We'll see..

Kom också på att designen kan inte göras förrens jag får lite mer sommarbilder med systemkameran, men imorgon ska vi till stugan och jag ska plugga in det här med bländaren och skärpedjup-grejset så ska ni se att det nog kommer upp någon design i framtiden. Var även astaggad på att sitta med designen in på mitten av natten, och en sån känsla behövs för att jag ska ens koncentrera mig. AP DATOR
Juste, jag bakade kladdkaka förut. Bara sådär impuls. Mums, ciao bella!


Läs detta innan ni kommenterar!
Fotografering
• Alla foton i bloggen är tagna av mig, om jag inte skriver någon annan källa.
• Det är ett stort © Copyright på alla mina foton.
• För tillfället redigerar jag inte mina foton, men om det händer skriver jag det.

Design
• Jag har gjort min design helt själv.
• Det är ett stort © Copyright på min design.

Övrigt
• Har du något elakt att säga så har du inget här att göra.
Jag gör jättegärna Bloglovinbyten, säg bara till!
Jag gör jättegärna Länkbyten, säg bara till!
Tipsa mig gärna om dagens blogg eller kanske någon frågesport.
• Jag deltar sällan i större tävlingar, så det är bara onödigt.
• Jag har inget emot spam, men räkna inte med att jag läser det.

Something you guys need to do: scrolla ner!
Älskar kommentarer, det är det bästa med blogg!
So now, let me know some of your thoughts!


För tillfället är jag inte aktiv och kommer inte längre acceptera länkbyte, bloglovin-byten eller delta i tävlingar. Ha det underbart!



Kommentar:

Namn:
Stammis?

Din mail, våran hemlighet:

Blogg/Hemsida:

Kommentera:


Trackback
bloglovin
RSS 2.0